Úvod > Projekty > Spotřebitelské poradenství

Spotřebitelské poradenství

Tento projekt je realizován za podprory Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky. Podstatou projektu je informování občanů o právech a povinnostech při nákupu zboží a služeb, poskytování poradenství v oblasti spotřebitelské problematiky - zejména problematiky reklamací a vymáhání spotřebitelských práv a posílení informovanosti občanů v oblasti tématiky předváděcích zájezdů a předlužování občanů prostřednictvím spotřebitelských úvěrů.

V tomto projektu jsou zapojeny poradny

Monitoring problematiky ochrany spotřebitelů

V rámci realizace projektu Spotřebitelské poradenství byl zpracován Monitoring ochrany spotřebitelů.pdf, který je k dispozici ve formátu PDF.
Projekt Spotřebitelské poradenství probíhá za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu i v roce 2010. Do projektu je zapojeno celkem 35 poraden z celé České republiky, které prostřednictvím svých odborně vyškolených poradců pomáhají občanům řešit problémy spojené se spotřebitelstvím.
Asociace občanských poraden by se chtěla paralelně se systémovým zkvalitňováním poradenství v spotřebitelské oblasti v tomto roce zapojit do systému mimosoudního vyrovnání sporů mezi znesvářenými stranami. Připravuje se právní norma, do jejíhož obsahu bychom rádi promítli své vlastní zkušenosti podepřené celorepublikovou sítí čtyřiceti OP.

Několik rad pro ty, kteří se rozhodují nakupovat na splátky.

Realizátor projektu

Pokud máte zájem o bližší informace o projektu - včetně podrobných statistických údajů - obraťte se na realizátorku projektu Kateřinu Plhákovou, Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , nebo 773 509 568.

© 2010 Asociace občanských poraden . aop@obcanskeporadny.cz