Tisková zpráva z 9.12.2024- Jaká témata nejčastěji řeší občanské poradny v oblasti spotřebitelské problematiky?
V oblasti spotřebitelského poradenství se poradci často setkávají s lidmi, kteří uzavřeli nevýhodnou smlouvu s dodavatelem energií a nyní by ji chtěli zrušit. Smlouvy, které mají spotřebitelé k dispozici, jsou často nedostatečně vyplněné, ale poskytovatel energií disponuje o poznání více vyplněnou verzí. Prodejci se často také vydávají za zástupce současných…
Pokračovat ve čteníTisková zpráva z 25.6.2024 - Lidé chodí často řešit do občanských poraden problémy s dodavateli energií
Řešení problémů s vyúčtováním S klienty v poradnách jsme často řešili, jak se zorientovat ve vyúčtování za dodávky energií a jak řešit vyúčtování energií s pronajímateli. Právě při vyúčtování energií jsme se setkávali v rámci nájemního bydlení velmi…
Pokračovat ve čteníNově otevřené pozice v Oblastní charitě Polička
Oblastní charita Polička hledá do svého týmu: Sociální pracovník pro TVIDDO (tým včasné intervence pro děti s duševními obtížemi)Detailní informace o pozici:
Pokračovat ve čteníPřísnost na chudší lidi jako řešení sociálních problémů nefunguje
Kdo nepracuje, ať nejí. Tohle staré biblické přísloví, mimochodem velmi oblíbené v dobách komunismu, je znovu citováno v souvislosti s reformou sociálních dávek, kterou již poslanci poslali do Senátu. Avizované zpřísnění výplaty sociálních dávek tak zapadá do toho, jak lidé sociální dávky a hlavně jejich „pobírače“ často vnímají. Jako nepracovité lidi a lidi,…
Pokračovat ve čtení