OP Remedium hledá kolegyni nebo kolegu do týmu na plný či zkrácený úvazek podle dohody. Vítají rodiče na rodičovské dovolené, absolventy odpovídajících oborů VŠ či zkušené dříve narozené praktiky z oboru sociální práce a práva.
Náplň práce:
- poskytování odborného sociálního poradenství formou osobní a telefonické komunikace s klienty
- zodpovídání emailových dotazů klientů
- vyhledávání a poskytování potřebných informací pro zájemce a uživatele služby
- vedení klientské dokumentace
- spolupráce na projektech poradny
- účast na týmových setkáních včetně pravidelné supervize
- účast na vzdělávacích akcích, interních školeních a celoorganizačních pracovních setkáních
Jaké vzdělání, znalosti, schopnosti, dovednosti a možnosti byste měli mít:
- VOŠ nebo VŠ vzdělání v oborech sociální práce nebo právo (splňující vzdělání pro výkon profese sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb.),
- doložená trestní bezúhonnost z důvodu registrace sociální služby
- dovednosti: odpovídající počítačová gramotnost (MS Office – min. Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Google), ovládání běžných kancelářských a prezentačních zařízení, vedení virtuální a klasické „papírové“ administrativy, kultivovaný mluvený i písemný projev v českém jazyce
- schopnosti: komunikativní a vstřícné jednání, otevřenost k práci se sebou samým a ochota se neustále vzdělávat, pečlivost, systematičnost, odolnost proti zátěži, organizační schopnosti, poctivost, kooperace, otevřenost k hodnotám organizace
- pracovní doba: 8:00 – 16:30 v poradně na Praze 3,1-2 středy v měsíci 9:00 – 16:00 na detašovaném pracovišti poradny v Berouně
- 1 rok praxe v sociální oblasti je výhodou
- výhodou je aktivní zkušenost s poskytováním odborného sociálního poradenství, dobrá orientace v neziskovém sektoru a návazných službách a časová flexibilita
Co vám nabízí:
- plný či částečný pracovní úvazek dle vašich preferencí, 3 měsíční zkušební dobu, 6 týdnů dovolené
- spolupráce na pracovní smlouvu či DPP dle rozsahu úvazku
- nástup ihned nebo dle dohody
- kreativní a rozvojové prostředí stabilní neziskové organizace
- pracovní prostředí a pracovní vztahy zaměřené na hodnoty a etiku práce
- Interní vzdělávání zaměřené na aktuální potřeby pracovníků
- soustavné vedení pracovníka a pravidelné hodnocení pracovního výkonu a pracovních postojů
- metodická podpora včetně supervize
- finanční ohodnocení odpovídající dosavadním pracovním zkušenostem
- po skončení zkušební doby ke mzdě náleží pohyblivá složka vycházející z osobního ohodnocení konaného v pravidelných intervalech, počínaje následujícím měsícem po skončení tříměsíční zkušební doby
Místo a čas práce: Hlavním pracovním místem poradce/poradkyně je sídlo organizace REMEDIUM Praha na adrese Křišťanova 15, Praha 3. Občanská poradna REMEDIUM provozuje též kontaktní místo v Berouně na adrese V Pražské bráně 74, kde probíhají 1 den v týdnu konzultace s klienty.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání dvou dokumentů:
- motivačního dopisu, ve kterém popíšete, jaká je vaše motivace vykonávat uvedenou pozici, jaké k ní máte profesní a osobnostní předpoklady a jakou máte představu o pracovních činnostech v běžném provozu občanské poradny
- strukturovaného profesního životopisu v českém jazyce.
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte nejpozději do 6. dubna na email: martina.zlamalikova@remedium.cz. Do výběrového řízení můžeme zařadit pouze ty zájemce, kteří výše uvedené podmínky naplní.
Zájemce o pozici budou o výběru a případném pozvání do dalšího kola informovat průběžně e-mailem. Nejpozději zprávu obdrží do 11. dubna 2023.
Osobní setkání bude probíhat 13. dubna 2023 po individuální domluvě s vybranými zájemci o pozici v sídle naší organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.